Music Sales 100 Classical Themes Violin

8

Klassieke Bladmuziek voor Viool

  • 100 Klassieke stukken gearrangeerd voor viool
  • Gemakkelijke tot gemiddelde moeilijkheidsgraad
  • ISBN 9780711925878, uitgeversnummer AM 84153
  • Formaat: 23 x 30,5 cm
  • 64 Pagina's
Leverbaar sinds Augustus 2007
artikelnummer 118982
verkoopseenheid 1 stuk
Level Of Difficulty Light-Medium
with Bonus Audio/Video No
Piano accompaniment No
Duo No
Baroque Yes
Classical Music Yes
Romantic Yes
Contemporary classic Yes
Duett with Cello No
€ 19,90
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
1

8 Klantenbeoordelingen

4.6 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

bewerking

2 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
M
Einfach toll!!!
Musikfreund 06.06.2016
Das Lieblings Musikbuch meine Tochter seit Ewigkeiten.

Das Buch habe ich schon vor paar Jahren gekauft als Geschenk für meine Tochter. Früher nutzte sie es zum Lernen, heute einfach zum Vorwärmen.

Enhält einfache, geniale und fantastischen Stücke.

Die Stücke sind natürlich etwas gekürzt, dafür Kindergeduld nicht überstrapaziert wird ;)

Für Kinder die schon etwas Geige können, ist ein absolutes Frustfreies Buch.

Ich als Mutter, habe jedes Mal große Freude daran, wenn ich meine Tochter die Stücke spielen höre.

Von Gewicht her ist dieses Buch nicht so schwer, hat ein Tolles Finish und schönes ?Profi-Design? so dass, die Kinder sich damit schon als große Geiger fühlen :)
Wirklich ein Tolles Teil!

Ich bin nicht nur sehr zufrieden damit, sondern begeistert? und empfehle es 100%
bewerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
SZ
Violin Noten
Susanne Z. 09.01.2013
Habe die Noten für meine Tochter gekauft, die seit fast 4 Jahren spielt. Wir haben auf anhieb eins der Stücke spielen können. Echt klasse. Die kleine ist begeistert.
bewerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden