Paiste 20" PST8 Reflector Medium Ride

11
100% vergelijkbare cymbalgeluiden opgenomen met onze exclusieve Cymbot

Ride

  • PST8 serie
  • Stralend vol en warm klinkende ride bekken met een extreem gebalanceerd gezamenlijk geluid en gebalanceerd speelgevoel
  • Duidelijke korte stok slag
  • Een Ride voor alle applicaties
  • PST8 wordt samengesteld met dezelfde legendarische B8 brons die ook wordt gebruikt in de 2002 serie
  • Traditionele handhammered en unieke Reflector finish onderscheid deze serie
Leverbaar sinds Maart 2012
artikelnummer 278824
verkoopseenheid 1 stuk
Hand Hammered Yes
Finish Brilliant, Glossy
Alloy B8 Bronze
€ 171
Gratis verzending en incl. btw.
In 4-5 weken beschikbaar
In 4-5 weken beschikbaar

Dit product verwachten we binnenkort op voorraad en kan dan direct worden verzonden.

Informatie over de verzending
1

11 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

geluid

afwerking

4 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
Was will man mehr
Anoniem 16.02.2016
Da die Ride zu meinem absoluten Lieblingsstück am Schlagzeugset gehört, wollte ich mir mal ein etwas "besseres" Model als die reinen Einsteiger Becken gönnen.

Ich muss sagen dass die Tonbeispiele von Thomann genau das wiedergeben, was man selbst beim bespielen dann auch erlebt.

Toller genialer Ride Sound den ich mir schon lange gewünsch habe, mit klarem Ping und die Möglichkeit es auch gut anchrashen zu können.
Herrlich. Nur leider gefällt es mir so gut, dass ich das Gefühl habe nicht gut genug zu spielen um die Ride auch nur annähernd in ihren Möglichkeiten ausreizen. ( Liegt wohl auch an den selten Spielmöglichkeit bei einer Familie mit 2 kleinen Kindern ;-)

Auf jeden Fall - wem die Tonbeispiele schon gut gefallen - wird nicht enttäuscht sein!
geluid
afwerking
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
P
J'aime...
Philippe8182 19.05.2015
Voilà une ride qui sonne.
Je l'utilise en variété rock.
La série PST8 est de qualité!
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
MN
jeden Euro wert
Mein Name is Tom 23.01.2020
Klangspektrum stimmt, reagiert gut auf individuelle Spielweisen, sehr gute Verarbeitung und Materialqualität. Tatsächlich lies sich das Becken bei den Tonaufnahmen, die Thomann zur Verfügung stellt, herausfinden, keine Enttäuschung beim realen antesten. Wer sicherer gehen will, dass das Becken zu den eigenen Erwartungen passt, muss halt in einen Laden. Sehr empfehlenswert für den Preis und sicherlich kein Fehlkauf.
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate se
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
n
Awesome
nedO 01.03.2020
Very nice ride, crisp, clear and responsive. Could have costed twice as much.
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden