pro snake TPY 2003 MBRR

164

Y-Adapter kabel

  • Lengte: 30 cm
  • 2x Cinch male naar 1x Mono-Jack 6,3 mm female
  • Black cinch metalen plug met vergulde contactoppervlakken
  • Split lengte: 12 cm
  • Kleur: Black
  • Incl. Thomann klittenband lusje
Leverbaar sinds Juni 2009
artikelnummer 225480
verkoopseenheid 1 stuk
Length 0,3 m
Connector 1 Jack 6,3mm TS female
Connector 2 Cinch (RCA) male
Colour Black
€ 5,30
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 29.04.
1

164 Klantenbeoordelingen

4.5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

31 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
AI
Works as expected
Alex, Ireland 04.01.2021
Bought this "pro snake TPY 2003 MBRR" to feed both inputs of a UCA-222 audio interface from a mono line.

The cable works as expected, no problems so far. Would recommend.

Pros: good quality, short cable.
Cons: none yet.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
TM
Leider defekt
Thomas M. 697 29.07.2013
Ich weißt nicht was sich die Arbeiter beim Zusammenlöten gedacht haben. Ich habe das Kabel mit einem Durchgangsprüfer kontrolliert. Zwei Dinge sind bei diesem Kabel in Ordnung, nämlich die Masseanbindung und dass die beiden Innenleiter der Cinch Stecker richtig miteinander verbunden sind. Allerdings bekommen ich weder über einen Mono, noch über einen Stereo Klinkenkabel einen Kontakt zur "heißen" Spitze. In der Kupplung befinden sich zwei Lötfahnen, so dass ich davon ausgehe dass es sich im Gegensatz zu dem was angegeben ist um eine Stereo Buchse handelt. Das würde auch erklären warum nach dem Einstecken eines Mono-Stecker einer dieser Anschlüsse auf Masse liegt. Das alleine wäre noch nicht schlimm. Allerdings erklärt dass immer noch nicht warum der vordere Kontakt nicht auf die Spitze leitet. Es bleibt nur dass die Klinkenbuchse, deren Qualität ich als einfach bezeichnen würde, defekt ist... Schade
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate es
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
P
No me sirve
Pakillo 09.07.2019
Tengo que decir que la culpa de que no me sirva es mía,no me fije que el Jack es de salida mono y yo lo quiero para conectar mis altavoces de PC con salida mini jack estéreo y por lo tanto solo lo puedo escuchar por uno de los altavoces.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden