Startone STR 25 Bb-Trumpet

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Donderdag, 2.05.
Snelle levering.
Anoniem 13.03.2016
Mooie trompet, snelle levering. Zijn geld meer dan waard. Jammer van de iets te lichte veren in de ventielen, maar is zelf op te lossen door alles te demonteren, de veren iets uit te trekken en zorg dan dat ze alle drie even lang zijn. En dan maar weer blazen. Een heel goed en voordelig beginners instrument.

RH
Veel voor weinig
Richard Hulshof. 25.09.2023
Super fijne trompet, mooie warme klant welke gemakkelijk en fijn aanspeelt. En de ventielen lopen op zich ook goed.
Wel is die lastig te stemmen in het orkest zeker bij 442 omdat die stembuis dan vaak niet ver genoeg in kan. (hele groep gehad met dit probleem bij deze trompet) De triggers lopen minder soepel en gaan langzaam steeds slechter lopen. Ook de stemming (afstand tussen de noten) is niet zo als het zou moeten.
Samen gevat, een super goede beginners trompet voor weinig geld.
Prima om je eerste muzikale trompetjaren met te slijten.
En ik heb hem altijd buiten de koffer staan zodat ik sneller oefen. Een deukje meer of minder maakt toch niet uit. En dan een andere trompet voor in het orkest.