t.akustik PET Ceiling Absorber 180 BK

7

Plafondabsorber voor Akoestische Ruimteoptimalisatie

  • Ideaal voor opnamestudio's, home- en projectstudio's, repetitieruimten, thuisbioscopen, hifi-toepassingen, kantoren en call centers
  • Effectief bereik: vanaf 315 Hz
  • Materiaal: PET-vlies, 50 mm dik (tolerantie van +/- 10%)
  • Volumegewicht: ca. 50 kg/m3
  • Absorptie-NRC = 0,95
  • Vlamvertragend volgens de normering ASTM E84 - Class 1
  • Zeer geschikt voor omgevingen met een hoge vochtigheidsgraad
  • Ophangsysteem: 4 verstelbare roestvrijstalen kabels van elk ca. 1 m lang en 4 haken
  • Pluggen zijn ingebed in de absorberplaat
  • Afmetingen (H x B x D): 1800 x 1200 x 50 mm
  • Plaatdikte: 50 mm
  • Gewicht: 6,2 kg
  • Kleur: Zwart
  • Leveringshoeveelheid: 1 stuk
Leverbaar sinds September 2021
artikelnummer 522601
verkoopseenheid 1 verpakking(en)
Material PET
Colour Black
Dimensions per piece in mm 1800 x 1200 x 50
€ 219
Incl. btw plus € 9,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
1

7 Klantenbeoordelingen

4.9 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

6 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
K
Rundum-Sorglos-Lösung.
KilianE 13.01.2022
Der Ceiling Absorber macht, was er soll und sieht dabei auch hochwertig aus. Meiner kam zwar mit Transportschäden an, aber das ist zu verschmerzen und THOMANN war diesbezüglich super kulant und freundlich. Erst bin ich etwas über die Ausmaße erschrocken, denn das Teil wirkt in real dann doch größer als gedacht, aber die mitgelieferte Schablone für die Bohrlöcher sowie die Halterungen machen es möglich, den Absorber allein und ohne zweite Person zu installieren. Zu zweit ist es aber sicherlich signifikant einfacher. Die Aufhängung ist individuell und stufenlos in der Länge einstellbar, was besonders bei gewölbten oder schlichtweg schiefen Decken sehr nützlich ist. Einmal am Drahtende ziehen, fertig. In meinem Regieraum mit ca 2,90m Deckenhöhe hängt er nun über dem Arbeitsplatz an einer sehr unebenen Decke (Altbau) und mildert Deckenreflektionen deutlichst. Achtung bei der Farbauswahl: Schwarz ist wirklich schwarz. Eine schwarze Fläche diesen Ausmaßes an der Decke verdunkelt den Raum enorm.
afwerking
7
2
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
d
rapport qualité prix imbattable
dBMusek 21.08.2023
remplit parfaitement sa fonction. facile à monter avec le système d'attache fourni.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
OP
Sensationell
Oli Probst 08.04.2023
Die Serie von Thomann ist einfach der Hammer!
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden