v
Waarschuwing, twee keer dezelfde problemen. Defecte batch?
vocal 14.02.2019
Deze piano kwam binnen met twee toetsen die niet werkten als je zacht speelde. De fis net boven de centrale c en de fis een octaaf daarboven. Piano teruggestuurd. Een week later een nieuw exemplaar ontvangen. Tot mijn grote verbazing precies hetzelfde probleem! Ook die piano dus maar weer teruggestuurd en een Yamaha p45 besteld.

Ik kocht de dp26 niet speciaal voor de klank. Ik zou hem gebruiken als keyboard voor mijn computer. Het ging me dus om het gewogen keyboard en de midi uitgang. Gelukkig maar, want de piano klanken waren redelijk. De rest was echt slecht. Onbruikbare electrische pianos bijvoorbeeld. De mogelijkheden waren wel aardig. Zo kon je een piano begeleiding genereren met alleen het indrukken van twee akkoordnoten. Maar kwa bouwkwaliteit is het echt heel slecht. Een grote gok of je een goede krijgt. Bestel je er toch een, dan zou ik meteen checken of alle toetsen gelijkwaardig reageren op de aanslag. En anders gewoon terugsturen!

Prima piano, zeker i.c.m. met de standaard
Jorinde 12.11.2019
Prima piano, zeker icm met de standaard, waardoor het toch wat luxer aanvoelt.
Gewogen toetsen zijn een must als je pianoles hebt.
Een minpuntje vind ik dat je de piano niet kan afdekken. Wellicht kan Thomann een cover maken?

Uitstekende, realistische piano
Anoniem 01.09.2016
Pros:
- realistisch
- + pedaal en adapter
- goedkoop
- 88 keys
- zwaare keys (weighted)

Net zo realistisch als die demo muziek!

Cons:
- Geen probleem eigenlijk!

Maar (mijn) dp-26 maakt soms een soort luid explosie als we soms aan de knopjes gebruiken.

Mp
Mr piano 13.04.2024
Prima keyboard, alles is voor mij een goede 8/10. Hanteerbaar, hammer action, 88 keys. Voel net iets anders dan een echte piano, maar voor deze prijs is er niks dat ook maar in de buurt komt. 11/10 voor prijs/kwaliteit. Zeker een aanrader dus!

e
edita 04.01.2021
Wij zijn heel tevreden!!!

Just good!
Tumbao 21.03.2024
This piano is my practice, transcribe and teach piano in the studio. I really like the touch sensitivity . As a standalone electric it sounds ok for practicing but connected through midi to e.g Logic Pro this is a very fine working tool.

Prachtige piano
HeijmBen 01.07.2018
Mooie balans in aankoop en product. Zeer goed geluid ook als het gaat om het "echte piano"geluid. Zo zit er voor ieder persoon of muziek stuk wel een mooi geluid in. Nog niet eens alles kunnen uit proberen.
Ben zeer positief over de aankoop!!

Meer dan je voor de prijs mag verwachten
Dirk09 23.12.2023
De piano voelt robuust aan, de aanslag van de toetsen komt zeker in de buurt van duurdere merken, de piano sounds zijn misschien niet van super kwaliteit, maar absoluut wel goed, en zeker beter dan je voor deze prijs zou verwachten. Aanrader voor iederen die op een laag budget een e-piano wil kopen waar hij lang plezier van gaat hebben.

geweldig
Marie73 12.02.2019
Voor deze prijs een geweldige piano word ik blij van.

f
Goede keyboard voor een goede prijs
finnvb04 30.10.2023
Goede prijs, voor een keyboard met 88 verzwaarde toetsen. Goed om piano te leren spelen. Het keyboard is wel erg groot, houdt hier rekening mee! Blij mee