Analog Cases Pulse Case BeatStep Pro

7

Transport Case

  • Perfect fit for Arturia BeatStep Pro
  • Material: EVA
  • Removable foam insert
  • High-quality continuous zip
  • Cable compartment in the cover
  • Interior dimensions: (W x D x H) 457 x 178 x 64 mm
  • Weight: 546 g
Tillgänglig sedan Februari 2020
Artikelnummer 486846
försäljningsenhet 1 Styck
Inside Width 457 mm
Inside Depth 178 mm
Inside Height 64 mm
Padding in mm 6 mm
Wheels No
Backpack Function No
Shoulder Strap No
External Bag No
Weight in g 546 g
Description Carrying Bag
579 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Måndag, 29.04.
1

7 Kundbetyg

5 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

funktion

hantverkskvalitet

4 Recensioner

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
A
Case / Arturia Beatstep Pro
Alexandretta 03.02.2021
Fazit vorweg: ein gutes Case, das seinen Job macht und preislich für mich in einem sehr guten Preisfeld spielt.

Es handelt sich bei dem Case um eine sehr gute Transportlösung für den Beatstep Pro. Einziges kleines Manko ist für mich die Innenabmessung, die minimal zu groß ist für den Controller. Ich habe mir beholfen, indem ich Teile der Schaumstoffblöcke, die zum Transport dabei waren, als Abstandhalter zurecht geschnitten habe. Damit sitzt der Controller einfach solider und für meinen Geschmack auch sicherer drin.
Gleiches gilt auch für das Keystep Case des gleichen Herstellers. Habe ich in der Rezension ebenfalls so beschrieben.
funktion
hantverkskvalitet
2
0
Anmäl recension

Anmäl recension