Cordial CSI 9 PP Metal Silent

4

High-quality Instrument Cable with Silent Plug

  • 6.3 mm Jack mono SILENT straight to 6.3 mm jack mono straight
  • Neutrik plug with gold-plated contacts
  • Colour: Metal
  • Length: 900 cm
Tillgänglig sedan Juli 2018
Artikelnummer 436890
försäljningsenhet 1 Styck
Colour Metal
Length 9,00 m
Connector 1 Jack 6,3mm TS male
Connector 2 Jack 6,3mm TS male
599 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Måndag, 29.04.
1

4 Kundbetyg

5 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

hantverkskvalitet

4 Recensioner

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
D
Bestes Kabel
Dschän 17.02.2020
Nachdem meine "alten" Kabel hinüber waren, wurde es Zeit für neue.
Da wir sonst im Proberaum auch hauptsächlich Cordial als Marke im Einsatz haben, entschied ich mich für einen Satz Cordial CSI Metal mit Silent-Steckern.
Kein Knacken am Röhren-AMP, keine Störgeräusche beim Spielen. Verbinde das Effekt-Board ebenfalls mit Silentsteckern zum Amp -> habe dann auch keine Störgeräusche beim Effekttausch.
Tolle Haptik, wenn auch etwas Sperrig. Wenn sie dafür wesentlich länger halten (wovon ich ausgehe) als die alten, stört mich das jedoch überhaupt nicht.
Dass einem Kabel so viel Freude machen können, hätte ich nicht gedacht :)

Lieben Gruß, Dschän
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension