Fender 70 Jazz Bass Pickguard BK

5

Pickguard

  • Pure Vintage
  • 70s Jazz bass pickguard
  • 3-Ply black/white/black
  • 10 Mounting scrwe holes
  • Center mounting-screw hole above neck pickup
  • Mounting-screw holes for pickup cover and thumb rest
Tillgänglig sedan Februari 2019
Artikelnummer 460134
försäljningsenhet 1 Styck
Colour Black
629 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Måndag, 29.04.
1

5 Kundbetyg

4.4 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

hantverkskvalitet

4 Recensioner

google translate gb
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
r
rhasek 07.07.2020
Classic pickguard, good quality, no like cheap copy.
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
M
Ist eben ein Pickguard...
MirxWorld 09.02.2022
...und es passt perfekt auf einen MiM Jazz Bass. Mehr kann ich dazu nicht sagen. Meines demütigen Erachtens wäre es cool gewesen, wenn noch die passenden (schwarzen) Schrauben dazu mitgeliefert worden wären. Selbst dann wäre der Preis für ein computergefrästes Stück Plastik ganz schön happig gewesen. Aber gut, steht nunmal Fender auf der Verpackung, das hat seinen Preis. Nächstes Mal probiere ich eine andere Marke für ein Viertel des Preises.
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
R
Pure Vintage 70s Pickguard
Raphi 02.12.2022
Habe inzwischen mehrere von diesen Dingern da sie (fast) perfekt als Ersatz dienen für meine American Vintage 75 Bässe, für meinen originalen 1976er Jazz Bass und zudem auch noch auf meinen alten Pearl Jazz Bass aus Japan, Matsumoku.
Sehen zudem auch richtig schick aus.
Klare Empfehlung
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension