Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 8.05. och Fredag, 10.05.
P
Pepe´s 15.02.2022
Köpte denna gitarr på chans för min budget räckte inte till en Martin-D18 och jag måste säga att den låter mycket bra. Gjorde en snabb setup (strängbyte och justering av hals) och sen var det bara att spela. Tonerna är klara och distinkta över hela registret med en liten anmärkning på något svag bas. Men det är verkligen inget problem. Gitarren är otroligt lättspelad och strängarna ringer ut mycket längre än på en gitarr i samma prisklass. Är klart imponerad av kvalitet, ljud och spelbarhet som man vanligtvis hittar på gitarrer i 10-12 000 kronors klassen. Jag är otroligt nöjd över mitt köp och rekommenderar verkligen denna gitarr!

GT
Guitarist TLO 14.04.2020
Lättspelad och mycket välljudande gitarr fullt i klass med med avsevärt mycket dyrare gitarrer i min ägo. För att nämna en nackdel så undrar jag, varför bakre axelbandsfästet i plast och ej i metall? Det fungerar dåligt med ett axelband i kraftigt läder samt ger ett billigt intryck.

P
Sjukt !
Puggen 28.08.2019
För 3000kr Så får du en gitarr som både låter och ser ut som en 10 000 kronors gitarr. Nej enormt nöjd med detta köp. Super bra Thomann!