NS Design BSR-NS Shoulder Rest

2

Shoulder Rest

  • Balanced shoulder rest suitable for NS design violins
Tillgänglig sedan Oktober 2010
Artikelnummer 253376
försäljningsenhet 1 Styck
size NS design
adjustable height Yes
adjustable width No
2 485 kr
Gratis frakt inklusive moms
tillgänglig inom kort (normalt 2-5 dagar)
tillgänglig inom kort (normalt 2-5 dagar)

Denna produkt har beställts och förväntas komma under de närmaste dagarna.

Information om leveransen
1

2 Kundbetyg

3 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

stabilitet

hantverkskvalitet

1 Recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
N
Zuerst ungewohnt, dann sehr bequem
Nashorn 18.05.2012
Wenn man seine Geige fast vierzig Jahre mit dem Kinn festgehalten hat, ist es erst einmal schwierig, sich umzugewöhnen. Ausserdem muss man der Stütze erst vertrauen lernen, dass sie die Geige tatsächlich sicher festhält, auch wenn man die Hände z.B. zum Stimmen wegnimmt.
Nach ein wenig Herumprobieren fand ich mich aber relativ schnell mit der Schulterstütze zurecht, und jetzt geniesse ich es, beim Spielen den Kopf frei bewegen zu können. Mein Nacken dankt es mir auch. Eine gute Erfindung.
stabilitet
hantverkskvalitet
3
1
Anmäl recension

Anmäl recension