Paiste 14" Reflector Heavy Hi-Hat

7

Hi-Hat Cymbals

  • Signature Line Reflector Series
  • 14" Heavy full hi-hat
Tillgänglig sedan Februari 2010
Artikelnummer 241625
försäljningsenhet 1 Styck
Hand Hammered Yes
Finish Brilliant, Glossy
Alloy B15 Bronze
6 222 kr
Gratis frakt inklusive moms
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Lördag, 27.04.
1

7 Kundbetyg

4.9 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

ljud

hantverkskvalitet

5 Recensioner

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
AB
Das Super HiHat
Andre B. 03.03.2010
dieses hihat ist der wahnsinn. ich monierte es an mein set und von da an war ich nicht mehr zu bremsen.
die signature serie von paiste ist so oder so empfehlenswert. der sound überzeugt von anfang an. das hihat klingt sehr durchsetzungsstark und ähnelt den normalen signatures. und jetz auch noch das reflector finish - awesome!!! als ich das paket bekam, schaute ich auf das becken und wurde sogar geblendet, weil das teil wie ein spiegel ist. man sieht sich wirklich - lob an di poliermeister von paiste!!! einziges manko: wer das finish so brilliant halten will, wie es zu anfang ist/war, der soll sich auf ausgiebige polituren einstellen. am besten auch noch den protector auftragen, damit der langzeiteffekt gegeben ist. dann ist man auf der sicheren seite.

alles in allem empfehle ich dieses hihat jedem, der in seine becken ein wenig investieren will.
ljud
hantverkskvalitet
3
0
Anmäl recension

Anmäl recension