Pirastro Passione Cello A Medium 4/4

13

Single String A for Cello 4/4

  • Steel/Chrome steel
  • Medium
Tillgänglig sedan Februari 2014
Artikelnummer 331535
försäljningsenhet 1 Styck
Series / Brand Passione
length 4/4
ball-end Yes
loop-end No
core-material Steel
379 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Måndag, 29.04.
1

13 Kundbetyg

4.8 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

ljud

hantverkskvalitet

10 Recensioner

a
andlof3 14.03.2019
Nice, warm and soft string for instruments with a sharp sounding A-string.
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate gb
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
C
Christopher6349 15.04.2017
Great strings at a fab price!
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
O
Schöne A-Saite
Ottodix 04.05.2019
Ich habe mir zunächst einen Satz Prim Saiten neu aufgezogen, und war mit dem Klang und der schleppenden Ansprache der A-Saite nicht zufrieden (ziemlich schrill). Jetzt habe ich die Pirastro Passione A-Saite und bin sehr angetan: Sie hat einen deutlich wärmeren, weicheren und unaufdringlicheren Klang, und eine gute Ansprache. Fürs Erste bin ich absolut zufrieden. Über die Haltbarkeit kann ich noch keine Aussage treffen.
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
S
Endlich eine A-Saite, die nicht schrill klingt!
Sevo 12.02.2015
Meine A- Saite von Jarga klang ganz schön schrill und unangenehm, also besorgte ich mir eine neue von Prim und stellte fest, dass die noch schlimmer war. Eine Zeit lang dachte ich, dass läge an meinem Cello. Nach langem nachforschen habe ich die Piastro A- Saite empfohlen bekommen. Die ist wirklich das, was ich mir unter gutem Klang vorstelle: angenehm, zurückhaltend und weich.
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension