Savarez 510AJP Cantiga Premium

5

Set of Strings for Acoustic Guitar

  • High tension
  • Bass: Cantiga Premium
  • Treble: Alliance
Tillgänglig sedan December 2022
Artikelnummer 554145
försäljningsenhet 1 Styck
String Tension High Tension
Wound G String No
Ball End No
211 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Måndag, 29.04.
1

5 Kundbetyg

4.8 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

ljud

hantverkskvalitet

2 Recensioner

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
k
Super Klang, aber etwas hart
klausgpunkt 05.10.2023
Dies ist der Satz der auf meiner "HANIKA Cut Pro PF Hash" ab Werk drauf war und von HANIKA für diese Gitarre auch empfohlen wird.

Die Saiten klingen phantastisch und das auch noch nach ein paar Wochen.

Allerding habe ich mich dann doch für die etwas weicheren "SAVAREZ 510AR Alliance Cantiga Strings" entschieden, die ebenfalls super klingen, da man bei diesen ein Vibrato besser einsetzen kann.
ljud
hantverkskvalitet
1
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
T
Empfohlene Saiten
Thiodaheri 27.12.2022
Bei diesen Saiten von Savarez handelt es sich um eine Zusammenstellung der Produkte Alliance (Melodiesaiten) und Cantiga Premium (Basssaiten).
Hanika empfiehlt diese Saiten für ihre Konzertgitarren. Der Klang ist absolut überzeugend, lässt aber, wie üblich, nach, wenn die Nachstimmphase zuende geht. Optimal für Gitarren nach Torresbauart.
Für den perfekten Klang wird man (wie bei allen Saiten) heufig neu bespannen müssen.
ljud
hantverkskvalitet
1
0
Anmäl recension

Anmäl recension