Stairville DS-2 RF DMX

Beräknat utskeppningsdatum till Fredag, 26.04.
JE
Totally worth the prise
Joel Eriksson 24.08.2018
When buying a product like this you can't mind the glass safety that goes off if you overload the unit. If you want automatic safety's you can spend your money on a more expensive device, or use your brain and buy this. However, I use this for analog stage blinders and par cans and it works great. The following remote is perfect I you rent it out with some cans to a small band that doesn't want the trouble working with DMX. It's perfect and feels solid, it can be used for many applications. I really like it.

CK
Bra och prisvärd
Christoffer K. 17.11.2014
Vi har haft flera av dessa dimmrar på firman i många år. De har fungerat bra och inte varit några större problem alls. Det enda som kunde varit bättre är att det är en glassäkring på dimmern, vilket gör att när någon kopplar bort sig / kopplar fel är det inte så enkelt att återställa säkringen. Vi har använt dem med 2st 1000w fressar vilket brukar fungera perfekt. Priset är billigt och bra. Den lilla fjärrkontrollen som hänger med är också väldigt bra och smidig. Det är väldigt ofta som kunder bara ska ha en dimmer med någon liten lampa. Då är det perfekt att kunna dra upp dimmern via den lilla fjärrkontrollen som man kan dra fram till kunden.

Perfekt
Strandh 01.07.2014
Detta är en perfekt dimmer som jag använder till min fresnel, även köpt hos Thomann. Den medföljande fjärrkontrollen gör att själva dimmerboxen kan stå på golvet för att gömmas och fjärrkontrollen kan lätt hängas på stativet. Priset talar inte för kvalitén i det här fallet, en riktigt bra produkt helt enkelt.

LP
Bra produkt och lätt använd
Lars-Göran P. 29.05.2016
En kanon produkt som är lätt använd.

F
FarbrorDalle 08.11.2023
En liten dimmer som du alltid behöver. Funkar varje gång.
till front eller till gamla effekter i switchat läge.
Lätt att testa i rigg med den inbyggda regeln.

Bra enkanalsdimmer!
MagicMAster 15.01.2024
En kanondimmer med några bra funktioner. stort pluss med en mindre kontroll att styra med vid sidan av, lämpligt för mindre följespott.