Thomann CTM-700

Beräknat utskeppningsdatum till Tisdag, 7.05.
Z
Perfect
Zeeria 05.10.2020
I have been using this for over a month now, it is the first metronome I ever used, so in my experience, it's quite noob friendly. It took me a bit of time to figure out the metronome, but you get instructions with the product so just make sure and read them (unlike me).
What I like the most about it is that I can connect my bass to the tuner when tuning. I don't use the microphone on it, but for those who prefer to use that, you can. There is no particular reason why I prefer to connect the bass to the tuner when I tune it, I just assume it's more reliable and accurate that way.
Over all a fantastic product! It offers a lot of functionality for the price it's being sold for. I really can't think of anything I didn't like about it. I am very happy with this tuner :)

Riktigt bra stämapparat och metronom.
Anonym 26.09.2014
Riktigt impad av den här manicken! Har alla funktioner man kan begära. Olika inställningar för instrument. Du kan tom. ställa in frekvensstämningar om du inte vill stämma i 440kHZ. Metronomen e klockren med olika taktarter och varianter på klickunderdelningar!

tydlig
Simon3697 27.10.2022
Något jag uppskattar med den här metronomen och stämapparaten är att den är tydlig, metronomen går enkelt att läsa av även utan ljudet på. Dessutom går det att koppla in hörlurar, visserligen bara mono, men ändå en bra funktion. Även stämapparaten är stadig och enkel att använda.
Funktionen att man kan ha olika underdelningar uppskattar jag inte speciellt mycket för om man råkar trycka fel där så får man hålla på att klicka sig igenom massa olika varianter.
Det jag saknar är att kunna "tappa" tempot, men det kanske man inte kan räkna med till det här priset.

O
Bra första intryck
Onlinus 19.03.2019
Första intrycket var kanon! Har inte stött på några problem ännu! Lägg hellre någon extra krona på att skaffa denna än de billigare stämapparaterna.

l
Good value for money
lemondrops 21.03.2022
Well priced affordable tuner that does the job. Have not tried integrating it a pedal board but certainly works as that battery-powered simple tuner you keep in a drawer as an alternative to the clip-on tuners (which it also works as)

c
cribbe 15.03.2021
En stabil produkt som gör sitt jobb klanderfritt för mindre än 100 kr. Metronomen är också helt ok som jag inte såg när jag beställde den. Dessutom följde det med, som jag faktiskt föredrar, en pickup med klämma.

Tuner for real musicians :)
Per Österlund 20.03.2020
Awesome tuner for a little price,..The best feature on thist device is that one can tune in A432,..as it have a range from 430-450 Hz, also it has a very nice big display. love it <3

K
Prisvärd
Kiiro 19.07.2018
Prisvärd tuner med många funktioner, det enda jag kan klanka ner på är den tunna kabeln för pickupen. Ett stort plus för AAA-batterier!

C
Gitarrstämmare och metronome
ChrisJ58 08.01.2021
Bra kvalitet, bra möjligheter att kunna justera ljudnivån för metronomen i en öronsnäcka. Funktioner för olika slags instrument som tog lite tid att förstå i början.

BH
Fantasiskt manick
B Hasserud 21.03.2023
En gitarr 12.a är alltid knepig att stämma, men denna är det plättlätt. En apparat jag inte vill vara utan