Mycket för pengarna!
Anonym 04.01.2017
Köpte detta piano till min fru som länge hade tjatat om att vi borde ha ett piano hemma. (Hon har tröttnat på att bara ha 10 gitarrer hemma)
Jag sökte fram och tillbaka mellan olika märken i olika prisklasser.
Valet föll dock till slut på detta.
Framförallt så tyckte jag att det var väldigt snyggt på bilderna. När vi väl fick hem det och vi hade monterat ihop det så var det faktiskt snyggare än på bilderna!

Ljuden som är på pianot är av fullgod kvalité för hemmaspelande (jag tror ingen tar med sig detta ut för att gigga) och den har många smarta funktioner som transponering, kontroll över reverb/chorus, anslag mm.
Tangenterna känns mycket bra att spela på och är inte alls "plastiga".
Högtalarna är inte speciellt stora men känns ändå välbalanserade, det finns både botten och diskant i dem. Dock kan man inte spela på jättevolymer för då spricker dem upp. Detta är inget problem för hemmaspel (värre blir det om du ska försöka överrösta en trummis)

Jag rekommenderar detta piano för alla som vill ha en snygg möbel i hemmet med schysta ljud till ett vettigt pris!

Bra!
Arne2811 10.05.2019
Utmärkt digipiano till budgetpris. Låter helt ok. Den vita är snygg!