Zildjian 16" A-Series Thin Crash

9

Thin Crash Cymbal

  • Size: 16"
  • Regular model
  • Fast, bright, lively
  • Very assertive
Artikelnummer 100708
försäljningsenhet 1 Styck
Hand Hammered Cymbal Yes
Finish Regular, Traditional
Alloy B20 Bronze
3 299 kr
Gratis frakt inklusive moms
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Tisdag, 30.04.
1

9 Kundbetyg

4.8 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

ljud

hantverkskvalitet

4 Recensioner

google translate gb
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
Qj
I wish I had the money to buy more Zildjians!
Quincy jones 01.03.2021
Sounds like a dream, what more can I say?
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
SM
A Serie Zyl Crash Becken
Schneemann MG 30.05.2019
nachdem ein grober Wüstling mein altes 16 Avedis beschädigt hatte, wollte ich es neu kaufen. Wird so aber gar nicht mehr hergestellt, 28 Jahre halt. So bin ich auf das A Zyl gestossen und hab des 16 mal getestet. Es ist heller, brillianter und feiner...es hat mich überzeugt und daher hab ich noch ein 18 und ein 20 dazu gekauft. Zusammen mit meinem uralten 20 K CrashRide bilden diese neuen Becken eine prima Serie. Ich bin sehr zufrieden. Über die Haltbarkeit kann ich natürlich noch nichts sagen, nur, die neuen Becken sind dünner und leichter...mal sehen, bis jetzt bin ich sehr zufrieden. Ist natürlich Geschmacksache...
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
UP
Einfach verlässlich!!!
Ulli P. 05.06.2014
Ein sehr schönes Becken...ich spiele dieses Becken seit geraumer Zeit und ich habe mir jetzt das gleiche wieder gekauft: verlässlich, sehr warmer Klang, einfach ein sehr schönes 16" Crash.
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate it
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
g
Piatto
giovi98 22.11.2021
Bel sound, ottimo per ogni genere.
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension