portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet onsdag, 8.05.
B
Schweitzerkniv med en uskarpt blad
Barcelli 05.06.2021
Denne box erstattede en Zoom Livetrack mixer i studiet, da den i princippet kan betjenes af min iPad i live situationer og dermed får et udvidet arbejdsområde.
Lige nu har den stået i studiet, og fungerer fint som interface til min DAW. Der var dog meget svært for mig at få softwaren til iOS til at fungerer og det tog mange timer, inden soft- og hardware endelig mødtes både på pc og iPad.
Så var der bøvl med forbindelsen til internettet, når softwaren på pc benyttedes,..... kort sagt en virkelig besværlig indflyvning til den smarte brug, jeg havde forventet.
Nu er der hul igenbem, men jeg frygter lidt den dag, hvor Covid tillader live koncerter igen. Forbindelsen mellem iPad og Behringeren er nemlig meget ustabil.
Ellers er ideen god og måske kan opdateringer hjælpe....

Imponerende lille vidunder
Anonym 06.10.2016
Kan næsten det hele.Gode preamps, fine effekter, nem at betjene via en tablet.
Dog er der nogle dybere editering som kun er tilgængelig via PC/Mac, men da dette tit er grundindstillinger, kan den efterfølgende mix fint klares fra en tablet.

Meget positive responser fra mit band for lyd og muligheder. Egentlig var den ment som min nye keyboard mixer, men gik efter 18 i stedet for 12 kanaler, og tænkte resten af bandet kunne flyttes over fra en større mixer.
Dog skal man være obs på at man får to kanaler færre på alle modeller i denne serie. De to sidste kanaler er forbeholdt line in, og med begrænsede editerings muligheder.

M
Super fleksibel mixer
Mikas.E 26.06.2019
Jeg er virkelig glad for jeg opdagede den her.
Først bagsiden af medaljen:
-Routeren der er indbygget er skrald. Brug et netværkskabel! Eller en ekstern router.
-Den kan ikke delaye sporene (f.x. close mics og rummikrofoner)
-Der er ingen fysisk master fader, kun headphone fader

Nu er det dårlige af vejen - der er vildt mange fordele ved den.
-Den lyder clean og godt, og der er rigtig mange indgange.
-Mixeren er forholdsvis intuitiv at bruge, og det er super fedt man kan arbejde "off-line" og gøre det hele klar inden et band f.x. kommer.
-Den er lille og let
-Indbyggede effekter der er fine, men ikke prangende.

Har sikkert glemt en masse, men jeg er meget, meget tilfreds. Den har også fin lav latency på MacOS Mojave.

L
God mixer til fantastisk pris
LBMusic 26.07.2019
Gode features og praktisk layout. Der er rigelig med ind- og udgange til et rockband, og den har hvad man skal bruge for at lave god livelyd inkl. dynamik-bearbejdning, effekter osv.

Brugerfladen på PC er god. Jeg bruger den med en bærbar med touch-skærm via den indbyggede Wifi. Det virker godt. Man behøver i øvrigt kun PC'en hvis noget skal ændres, da den husker alle indstillinger, også selvom den slukkes.

Jeg har også prøvet at bruge den til at indspille trommer, bas og guitar på via det indbyggede 18 kanals USB-interface, og det virker rigtig godt med fin latency og god lyd.

Den kan helt klart anbefales. Til prisen kan det vist ikke gøres bedre.

E
Genial og pladsbesparende
ErikBD 10.10.2022
Jeg har ejet denne i snart 5 år, og den har virket upåklageligt hver eneste gang. Har både haft den med på solojobs og band jobs hvor de 18 kanaler præcis er nok, så vi ikke behøver at slæbe en større seperat mixer med. Preamps lyder rigtig godt (de der Midas preamps lyder himmelsk), og appen er nem at betjene med mange features og effekter.

En enkelt gang har jeg oplevet at jeg til et gig ikke kunne få forbindelse mellem mixer og iPad på grund af interferens på spillestedet. Et ethernet kabel direkte i en computer løste dette problem. Efterfølgende har jeg fast installeret en router som giver mig 100m rækkevidde i lang de fleste settings, og gør det meget fleksibelt for mig at placere mixeren hvor jeg vil, og stadig have fuld kontrol over den.

Vil du have et tight setup som er nemt at transportere, og hvor du får full bang for your buck, så kan den kun anbefales!

Compact and amazing
Bobaer 11.07.2017
I'm using this mixer with my 5 man rock band and we've just had our first job with it. It worked like a charm. Very easy to use and with all relevant effects to make a great live sound. We also made excellent multitrack recordings with it via USB. It is simply amazing how much you get in this little box. Beware that you need an external software controller. I realized that a device with a touchscreen (iPad) worked far better than my laptop with a mouse.

HA
En overset u-undværlighed.
H-C Andersen 07.07.2021
Ualmindelig mange features på alle kanaler. Masser af justerbare ind og især udgange. Anvendelig til både konferencer, livekoncerter og studio. Et USB kabel i røven, og du har et super lydkort. "What's not to like" :-)
En analog Masterfader på boksen, ville dog være en god ting, da fejlbetjening kan ske, og eventuelle høreskader kan undgåes.

MV
Meget mixer for pengene!
Mads V 19.02.2020
God mixer med clean lyd, godt bygget og nem at komme i gang med. Den kan rigtig meget i forhold til prisklassen, dog er der lige nogle ting som man skal være opmærksom på:

- Alt styret med iPad eller computer, og man kan ikke ændre andet end høretelefon volume på forsiden af den.

- Den indbyggede router har ikke en særlig god rækkevidde og trækker derfor lidt ned på produktet. Det er nærmest et must at have en ekstern router på. Enten så burde de forbedre routeren meget, ellers droppe den.

- iPad appen kunne måske godt opdateres lidt og gøres lidt mere "moderne". Den kan godt være lidt langsom nogle gange og måske kunne man tilgå de forskellige ting lidt nemmere. F.eks. når man skal ændre channel strip farve/tekst, så kan man ikke bare trykke på en channel strip. Man skal ind i en menu og så videre ind osv osv...

Med udover disse ting, så fungerer den virkelig godt! Mange indgange og udgange og det kører bare! Kan anbefales :-)

B
Fantastisk mixer til få penge.
BassAlert 09.01.2022
Dette er et af mine bedste køb i lang tid. Jeg skulle bruge en digitalmixer til et inear-rack og har virkelig nydt at bruge denne. 16 fede preamps til så få penge er genialt. Har desuden også brugt den som lydkort hvor den også har fungeret helt fantastisk.

n
Ingen kabel salat hen over scenen
nielsno 26.09.2017
Det er fantastisk at få kablerne til at ligge fremad på scenen, ingen ledninger der bliver ødelagt af fodtryk - ingen ledninger at snuble over medens man spiller. Det er perfekt!!