beyerdynamic DT-770 Pro 80 Ohm

Forventet levering mellem torsdag, 2.05. og fredag, 3.05.
Meget alsidigt par hovedtelefoner
Anonym 12.11.2016
Beyerdynamic har i lang tid været mit foretrukken producent når det kommer til hovedtelefoner. Den største årsag til dette er selvfølgeligt lyden. DT-770 Pro er godt nok lukkede hovedtelefoner, men på trods af dette lyder de fortrinligt på trods af manglen på bas - en af de bedst lydende hovedtelefoner i prisklassen. Men også en grund til at jeg er så glad for mærket er at det er mulig at udskifte alle delene hvilket forlænger produktets levetid med mange, mange år og sparer én en del penge i det lange løb.

Jeg bruger disse hovedtelefoner når jeg spiller i studiet og live hvilket de egner sig utroligt godt tid. De er behagelige at have på i lang tid (det bliver dog lidt varmt efter en time eller to) og de isolerer lyden til en grad der medfører at det både er muligt at hører hvad man spiller og ikke 'lækker' lyd.

De er klart anbefalet!

SF
Alle pengene værd!
Stefan Fyhn 19.04.2024
Jeg manglede et sæt hovedtelefoner som jeg kunne bruge flere steder, da jeg både lytter meget til musik, spiller spil ved en computer, og også indspiller og mixer lyd ved en anden computer.

DT770 rammer plet ift mit behov. I forhold til almindelige 'gamer' headsets, har de en mere præcis lyd, de er ikke det mest præcise og har ikke den fladeste respons sammenlignet med dedikerede studio hovedtelefoner, men de lyder godt samtidig med de ikke er unødvendigt flatterende.

Ved første øjekast kan man tvivle på hvor komfortable de er, men efter at have brugt dem i noget tid, nogle gange mange timer i streg uden pause, kan jeg sige, at der for mig slet ingen ubehag er ved langvarig brug.

Hvis jeg havde pengene havde jeg købt et ekstra par, og hvis de gik i stykker havde jeg købt et par igen

d
Favourite pair of headphones I ever tried
dzsedzsi 20.07.2020
They are really precise, great both for mixing and listening to music. I could hear problems in my mix I couldn't notice on my previous pair of headphones. Now my mixes sound great on several different kinds of listening setups.
Comfortable to wear for longer sessions as well.

m
Bare tilfreds
mougaard 19.08.2020
Perfekt til studie brug . De bedste hovedtelefoner jeg har .
Og klart bedst til prisen

DK
I thought "studio legend" on the box was cocky, but it is fitting
Daniel Kjr 24.04.2024
Gotta say, when I bought these as per recommendation for playing guitar and studio editing, and then later saw it has been made since 2004, I kind of expected it to have some clear drawbacks as it is quite old.

Then I got them delivered and saw "the studio legend" on the box and was even more skeptical, because that is quite a statement.

But absolutely lives up to that name, they're very light, soft, comfortable to wear and very sturdy. No complaints at all, perfect for my needs in home studio

ML
Fænomenal Headphones
Mikkel Lyneborg 11.07.2021
Absolut blown away...

Jeg bruger dem til alt med musik. Kvaliteten af hele produktet er perfekt. Bøfferne på ørene har en god balance mellem blødhed og hårdhed. Længden af ledningen giver mig langt mere flexibilitet, i forhold til hvad jeg laver. Lyden er ikke påvirket fra producentet, så den fint flad i eq, og derfor medvirker de også til at leve op til deres legendariske navn som studiehovedtelefoner. jeg er super glad for dem Jeg elsker også at man kan købe spareparts til dem hvis den mindste ting skulle gå i stykker.

250 ohm modellen kommer med coilkabel, hvilket kunne være lækkert at have mulighed for at skifte imellem på selve hovedtelefonerne. 80 ohm har straight og 250 ohm har coil. Det er en mindre detalje, men hvis nu ledningen knækkede kunne det være lækkert bare at kunne skifte den. Det er tilgengæld også det eneste minus ved dette produkt.

Overall er jeg super tilfreds, og fortryder på ingen måde mit køb, og jeg har allerede anbefalet dem till alle mine kollegaer i musikbrancen, eller andre venner som gamer, (Hvilket de også fungere skide godt til) eller andre som bare ønsker god kvalitet.

Fuldkommen legendariske. Godt arbejde!!

Jeg er fan

W
Just great!
Westerand 18.01.2021
I spend a lot of time reshearching the market when I was buying headphones for my home studio, and these popped up a lot. And with good reason!
First of all they are very comfortable! I have sometimes been working with recording or just listening to music for several hours without discomfort, exept maybe getting some hot ears.
The sound in them is also very good and clear. Wether just listening to music, or recording and mixing my own, I have been very pleased with the sound quality.

This is a VERY good product! I Highly recommend!

Kvalitet til små penge
Anonym 18.02.2017
Lyd:
Neutral og ren lyd, med masser af overskud, og god balance i det samlede lydbillede.
High-end er klar, og utrolig detaljeret, mens mellemtonen er kompromisløs og velpræsenteret.

Low-end er naturlig og meget kontrolleret med en dyb, men "lav" punch, hvilket i musikproduktions øjemed er noget man skal vænne sig til. Det tog lidt tid at lære hvordan disse gengiver dybe frekvenser, og man kan i starten godt blive snydt af at ens mix lyder fedt i bøfferne, men "boomy" på studio monitor.

Forarbejdning og bærekomfort:
Bøfferne virker "velstøbte" og robuste, og dét at ledningen kun sidder i den ene side er en lille, men rigtig rar detalje.

De store kapsler, med blødt betræk, gør bøfferne utroligt behagelige at have på, og mange sammenhængende timers arbejde klares uden gener.

DT-770 - et prisvenligt kvalitetsprodukt i absolut topklasse.

Køb ikke denne - Køb 250 ohm
Michael Ørnskjold 26.02.2021
Jeg synes ikke altid jeg havde bund og top nok i disse øretelefoner - det var nu ok ... men da jeg i dag fik samme hjem (til samme pris) med 250ohm idag ... hold nu k... en forskel ....køb KLART dem i stedet > ikke disse med :-) Du skal dog skrue lidt højere op for dem for at høre det samme (så min Focusrite 4i4 er næste skruet helt op (men ellers gør jeg det bare i level control (output channel)) på mit cubase pro 11 ....., men en KLAR bedre lyd i 250 ohm.

B
sindsyge gode!
BAVNS 21.05.2021
der er virkelig ikke noget at sætte en finger på!
det eneste jeg kan nævne er, de ikke spiller vandvittigt højt men lyder er fantastisk!