Harley Benton PowerPlant ISO-2 Pro

Afsendelse forventet fredag, 26.04.
S
Great unit, but...
SorenL 22.03.2022
I've had this for a few months now and it seems to work okay. However, I haven't much to compare with, since it's my first Multi Power Supply. I do read in other comments that it causes hum and I do have a bit of that - so now I wonder if it's the PowerPlant which does it?
Also another con - There's no on/off button, which would have been nice.

NN
Uovertruffen til prisen
Nic Nil 11.01.2024
Til et mindre pedalboard er denne strømforsyning perfekt.
To 9/12/18V DC @ 500 mA og seks 9V DC @ 300mA udgange der alle er separat isoleret leverer god og støjfri strøm til dine pedaler.

Vekonstrueret og solid metalkonstruktion og trods det vejer den ikke alverden.

Det eneste man kunne bede om var en mere solid strømindgang og strømforsyning. Desuden ville en on/off kontakt være praktisk.

Men, som sagt, til prisen er det svært at overgå denne solide og velfungerende multi-strømforsyning. På alle måder bedre end mange dyrere alternativer.
Anbefales på det stærkeste.

RA
Utroligt god kvalitet
Robin A. H. 30.07.2021
Da jeg tog den ud af boksen kunne jeg mærke at dette produkt er bygget af kvalitet der er lidt vægt i og metallet virker godt,
og elsker den kommer med mulig for at vælge mellem volt

D
Noise free power brick
Dusko 11.07.2018
Fantastic power brick this is! Very happy with it as its noise free! My tones overall headroom improved after adding this brick to my pedal board! I only wish the power cables were angled on both sides as the angled I must use under the pedal board leaving me with the straight jack for the pedal. Some pedal of mine has the power input on their sides which means this straight jack takes much space. All in all a very good buy!

Ingen konkurrence til den pris
Adonijah91 07.04.2020
Jeg forstår faktisk ikke hvorfor denne strømforsyning er så billig, kvaliteten og prisen hænger slet ikke sammen! Jeg opgraderede til den her efter at jeg havde brugt en Riot Black Box, som havde fungeret fint nok men der var lidt for meget baggrundsstøj. Den her er så utrolig stille at jeg kunne næsten ikke tror at mine grej kunne lyder så godt! Der kommer ingen baggrundsstøj fra den her. Og mine pedaler lyder bedre fordi de nu får kvalitets strøm. Køb køb køb!!!

JH
fantastisk pris, og top kvali
Jarl H. 31.05.2021
Jeg kan simpelhent ikke se hvordan det har lavet et så lækkert og funktionelt produkt til de penge. Altså jeg kan ikke komme over hvor lækre selv LED-lysene er

F
Gør hvad den skal!
FredeFup 08.04.2022
Gør hvad den skal og laver ingen støj. God kvalitet og passer godt under mit meget lille pedalboard.

N
Fåes ikke bedre til prisen.
NisKlougart 23.08.2023
Kan trække alt perfekt og støjfrit,undtagen en kræsen Fuzz. Er meget tilfreds.

I
Perfekt
IsakB 26.02.2020
Som sagt: Perfekt.
Ingen støj, let overskuelig, nok udgange, handy størrelse, og føles meget holdbar og sikker.
Eneste lille ting der evt. kunne forbedres er, at der ikke er nogen slukknap. Men det er ikke noget problem, man kan nemt bare hive stikket ud.

D
Solid vare. Opfylder mine krav.
Danskeren 30.08.2023
Jeg har ikke noget skidt at sige her. Man får hvad man betaler for.