portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet fredag, 26.04.
TN
Udemærket øver Guitar til den pris
Thomas Nordbjørn Musiker 13.09.2019
Harley Benton overrasker det må jeg sige... når jeg kigger på denne guitar med lup... er det klart det ikke er en Gibson... samtlige skruer er blevet efter spændt.. et par af båndne hade krater. den virker en anelse "ustabil i halsen. god til øvning. nu får vi se hvor lang tid den holder. Da jeg var ung kunne man ikke købe en "kopi" guitar til den pris. Jeg er glad for thomanns indstilling til global bæredygtighed..! irriterende at der sad et klistermærke på halsen... syntes godt at indpakningen kunne forbedres også miljø mæssigt.

J
Fantastic guitar for the price
Jmyhdk 05.11.2017
Even this is a cheap guitar, don't be fooled, it sounds amazing, and the craftmanship is outstanding. If I had to point out something, it would be the plastic around the tuners might feel a little cheap. It does not affect the guitar, and it stays in tune nicely.

I would definately consider buying other Harley Benton's.