Harley Benton SpaceShip 60

Forventet levering mellem torsdag, 2.05. og fredag, 3.05.
Fantastisk til prisen!
Anonym 19.01.2017
I mangel på pedalboard købte jeg et SpaceShip 60, og jeg kunne næppe være meget mere tilfreds end jeg er.
Det er stabilt forarbejdet, vejer ikke meget og tasken er både solid og behagelig at bære.
Eneste anke er, at benene (som kan justeres i højden) kan skrues "for langt", så man kan komme til at bøje toppen af brættet, hvis man vil have sit board mere plant på gulvet - det skal man lige være opmærksom på.
Ellers er der ingen indsigelser - serious value for money!

RN
Virkelig godt board
Rasmus Nordstrøm 28.02.2018
Ærligt talt ved jeg ikke hvorfor man vil give flere tusinde kroner for et board når man kan få nogle som disse spaceships til denne pris. God robust kvalitet og ikke en finger at sætte på noget! What?s not to like?
Tasken og velcroen er også i god kvalitet.

Det bliver sgu ikke mere ligetil!

e
simpelt
enkelt 28.10.2019
tasken ser robust ud. boardet kan tåle meget og der er allerede monteret den ene side af velcrotapene. Imponerende til prisen. Og tasken vejer mere end den tomme board. Den dækker alle de behov jeg har brug for lige nu.

I
Skidelækkert
Ilfeldt 16.12.2020
Intet at sætte på dette board. Det er stabilt og robust.

MT
Billigt og godt alternativ
Martin Tristan 14.02.2021
Virker helt som den skal - det medfølgende tape virker som det skal og der rigeligt plads til en strømforsyning nedenunder. Jeg anvender den med Harley Benton PowerPlant ISO-2 Pro, og den passer fint. Varierer ofte mine pedaler, og der let at skifte dem på denne model.

JH
Excellent pedalboard
JP Hansen 05.08.2019
Large enough for a rather extensive pedalboard. It is sturdy and well made, the carry-bag is also well made and designed, all in all an excellent product!.

LA
Helt Perfekt!
Louis A 05.12.2019
Det virker. en billig og super god løsning.

MH
Go til prisen
Mr. Herold 16.04.2018
Hej får du virkeligt meget for pengene ? solidt lavet og fleksibel nok til de fleste pedaler...