portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet lørdag, 27.04.
M
Perfekt til hybrid løsning.
Mirrorfiend 10.09.2019
Jeg bruger helixen med den såkaldte 4 kabel metode. Det fungere fejlfrit og sørger man for at lytte med ørene og ikke øjnene når man laver lyd så er den også ganske nem at lave noget ordentligt på. Den er vildt intuitiv og nem at bruge og bruges den i et lukket miljø som det jeg gør, så kan den virkelig anbefales. Jeg kør den igennem en Peavey 6505+ hvor signalet ender i et randall isocab og derfra ind i lydkort samt fra helixen og så et rent line signal til reamping senere i tilfældet af det skulle være nødvendigt. Jeg er idiot til at sætte ting sammen og dreje på knapper, men til trods for det var jeg kørende inden for 20 minutter, så nemt er det at arbejde med. Den eneste kritik jeg har til produktet er deres updater og det deromkring, det er simpelthen ikke lavet ordentligt og der er mange børnesygdomme der skal ryddes op i, men dertil kan jeg tilføje at jeg har fuldt Line6 og været bruger af deres produkter i over 10 år og de er virkelig blevet "A Force To Recon With". Man kan godt mærke de er opkøbt af Yamaha og derved har fået penge i ryggen til at bakke deres erfaring med produkterne op.

J
Helix Rocks!
Jmyhdk 23.10.2018
Very versatile unit. I like the factory profiles out of the box, but here's so many other available on the net, so how can this unit not satisfy even the most needy player.
Very sturdy design.