Shure SE215-CL

Afsendelse forventet fredag, 26.04.
HA
Rigtig god til prisen
Henrik Amdi Madsen 28.10.2022
Jeg er guitarist, og har anvendt inear monitorering live gennem de seneste 12 år. Jeg har haft en del forskellige in-ear headphones, også nogle meget dyre med mange drivere. Mit in-ear system er sat op i stereo og jeg justerer mit personlige in-ear mix med en Behringer P-16M. Det fungerer rigtig godt.

Shure SE215-CL leverer en klar og tydelig lyd med meget mellemtone, hvilket er rigtig godt for bl.a. guitarister og sangere. Jeg oplever reelt, at lyden i Shure SE215-CL er langt bedre end i nogle af de propper som jeg haft med 3-8 drivere og til en langt højere pris. Jeg har dog erfaring for, at eksempelvis trommeslagere og bassister ofte foretrækker propper med flere drivere, som ofte kan levere mere bas.

Prisen på Shure SE215-CL er ligeledes så billig, at de fleste har råd til, at have et ekstra sæt i reserve, hvis de skulle gå i stykker på et live job. Jeg har dog erfaring for, at Shure SE215-CL er robuste og holder i mange år, hvis man passer på dem.

Shure SE215-CL er en standard prop. Det er derfor forskelligt fra person til person, hvor godt de passer i ørerne. Der medfølger tre størrelser Silicone ear pieces, så man kan bruge den størrelse, som individuelt passer bedst. Det er dog ofte et problem med standard propper, at de kan have tendens til at glide ud af ørerne, særligt når man sveder. Når dette tages betragtning, er det dog min erfaring, at Shure SE215-CL er let og sidder rimeligt godt.

Jeg kan absolut anbefale Shure SE215-CL, hvis man ikke ønsker eller har råd til at købe formstøbte in-ear headphones.
Ydere støj isolation

Tvivl om formstøbte propper eller in-ear
Anonym 07.04.2017
Jeg var i tvivl om jeg skulle købe et nyt sæt formstøbte ørepropper, eller om jeg skulle hoppe på in-ear vognen. Jeg frygtede at de ikke formstøbte shure propper ville irritere i længden. Jeg har aldrig været gladere for et valg. De er super fede. Købte en billig sender og tager et mix ud af mixeren i øvelokalet. Det er en helt ny verden. Skum-propperne der følger med irriterer overhovedet ikke i længden. Formstøbte in-ear er nok det bedste, men prisen er også derefter. De her shure propper kan varmt anbefales. God lyd. Lidt tynd i bunden, men det er sådan jeg bedst kan lide dem.

O
Perfekt.
Oliver26 16.09.2019
Nogle super in-ears som har super god lyd til pengene. Jeg bruger dem selv som DJ, det hjælper med at passe på mine ører. De er som de skal være.

P
Overordnet tilfreds
PAVH 03.04.2020
For prisen er de særligt gode. Jeg bruger dem egentlig bare som in-ear høretelefoner og har været rigtig glad for dem. De isolerer virkelig godt og sidder lækkert. Lyden er ikke det mest optimale, men til pris: i top.

Dog har jeg haft problemer med kablet, som pludselig havde en løs forbindelse og resulterede i, at der ikke var lyd i det øre. Men jeg sendte det tilbage på Thomanns regning og fik det lavet free of charge.

Vil klart anbefale dem.

s
decent, though faulty connection
stiggybebop 03.01.2022
faulty connection the left ear out of the box, unfortunately. wears fine, sounds good, though.

PB
industry standard
Peter Buju 02.09.2022
Works well especially for the price and seems like an industry standard. Sounds pretty good. It's not very obvious which one is R and L due to the transparency and they're not the most comfy inears, but you definitely get used to them.

LK
Gode til prisen
Lukas Krag 25.09.2020
Et par gode In-ear til prisen. Jeg har brugt dem til når jeg synger og bruger dem som inear monitor og jeg kan nemt høre de forskellige instrumenter. Selve ørepropperne kan godt være lidt store i det, og det er ikke alle øre disse inear vil passe i. Jeg har venner med små øre som bliver nød til at købe andre.

F
Får ganske meget for pengene
Fuzzjensen 17.03.2020
Det er de første inears jeg har prøvet. Jeg synes lyden er ganske god. Dog kan jeg ikke finde en prop som passer super godt i mine øre.
De kan være lidt svære at få på i starten, men det finder man hurtigt ud af. Alt i alt er jeg ganske godt tilfredse med SE215-CL

d
Ikke helt som jeg havde håbet
denelias 11.02.2021
Ved ikke om det bare er mine øre der ikke fungerer med denne inear men jeg savner i den grad bund i lyden. HAr forsøgt med alle typer propper der følger med. Øv!

RS
Fantastic!!
RRBE Sound 31.03.2019
I just love these! - I think it might be the best purchase this year for me, yet.

I use them for drumming, and I can really recommend them!

They isolate very well and have a very nice sound!

Really, really great!