Bari Original Reed Bb- Clarinet MS

2 Asiakkaiden arviot

3.5 / 5

Sinun pitää kirjatua sisään, jotta voit arvostella tuotteita.

Huomio: jotta vältymme kuulopuheisiin, epätäydelliseen tietoon tai mainontaan perustuvia arvosteluja, niitä saa tehdä vain asiakas, joka on tuotteen meiltä ostanut.

Sisäänkirjautumisen jälkeen löydät kaikki arvosteltavat tuotteet kohdasta “Arvostele tuotteita” asiakastililtäsi.

Sointi

Ääni

Työnjälki

1 Arvostelu

Bari Original Reed Bb- Clarinet MS
17,90 €
Sis. ALV. Ei sisällä 12 € rahtikulua
Varastossa
Varastossa

Tuotetta on varastossa ja se voidaan lähettää heti.

Tietoa lähetyksestä
Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 26.04. mennessä
1
google translate de
Valitettavasti tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
g
Ein Gefühl von Plastik
gramofan 04.06.2018
kommt bei diesem Blatt unwillkürlich auf. Von allen von mir getesteten Kunststoffblättern (Legere, Forestone, Harry Hartmann) ist dies das unbefriedigendste. Um mit dem Äußeren zu beginnen. Das Blatt wirkt wie ein billiges Plastik. Der Schaft ist nicht wie bei allen anderen Blättern, die ich kenne, gerundet sondern ist prismatisch geformt. Eigentlich braucht man dafür eine Bandligatur (ich spiele mit einem gängigen Yamaha-Modell, da macht man sich bei festem Anziehen Knicke rein). Haptisch emfpinde ich das Blatt auf den Lippen und an der Zunge als unangenhem.
Über all das könnte man hinwegsehen, wäre der Klang in Ordnung. Ist er aber nicht . Ich hatte noch nie ein Blatt, dessen Klang so weit weg war von dem Klang einer Klarinette, wie man ihn gewöhnt ist. Man glaubt eher eine (schlecht gespielte) Blockföte zu hören.
Facit: aus meiner Sicht rausgeworfenes Geld! Eine Rückgabe war leider nicht möglich. Beim nächsten mal wieder ein teureres Kunststoffblatt.
Sointi
Ääni
Työnjälki
0
0
Raportoi ongelmasta

Raportoi ongelmasta

Bari Original Reed Bb- Clarinet MS