Ominaisuudet

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 26.04. mennessä
J
Erittäin hyvä hinta-laatusuhde
Jessu 10.02.2022
Ostin kitaran noin vuosi sitten, koska olin jo pitkään katsellut PRS tyyppistä kitaraa, mutta en halunnut maksaa tuhatta euroa sellaisesta. Tämän sai (vielä tuolloin) viidesosalla siitä, joten muutaman hyvän arvostelun ja YouTube-videon jälkeen päätin ottaa riskin.

Riski kannatti, koska en ole aiemmin törmännyt yhtä hyvään kitaraan tässä hintaluokassa.
Pienten hienosäätöjen jälkeen kitara oli oikein hyvä soittaa ja se myös soi hyvin, ilman vahvistintakin.
Soundi on myös vahvistettuna hyvä ja mikit yllättivät positiivisesti tämän hintaisessa kitarassa. Mikkien puolitus on kätevä ominaisuus, eli tässä on mahdollisuus sekä humbucker, että single coil soundiin.
Kitara myös näyttää erittäin hyvältä ja olisin mielelläni antanut työnjäljestä 4 tai jopa 5 tähteä. Ikävä kyllä viimeistely otelaudan osalta ei ollut täydellinen, vaan otelauta oli kitaran saapuessa rutikuiva ja 14 nauhan kohdalta oli lohjennut pieni palanen. Luulen tämän johtuvan juurikin otelaudan puun kuivuudesta ja lukemani perusteella tämä on yleistä Harley Bentonien kohdalla.

Huolimatta pienestä huolimattomuudesta viimeistelyssä tässä on hintaisekseen oikein hyvä soitin. Vielä kun viimeistely saadaan kaiken muun tasolle, niin en näe mitään syytä olla ostamatta Harley Bentonin kitaroita jatkossakin. Mainettaan parempi tuotemerkki.

Yllättäen tästä tulikin ykköskitara
Atte73 06.07.2021
Kitara yllätti kaikinpuolin. Aiemmin olen tilannut muutaman Harvey Bentonin ja tykästynyt kitaroihin. Ajattelin Harvey Bentonin olevan hintaansa nähden hyviä. Näin sanoo koko youtube. Reilun satasen stratossa huomasin viimeistelyssä kenties pientä sanomista, jolla ei hintaan nähden ole mitään merkitystä ja vain hölmö laittaisi rinnalle tonnin fenderin.
Tämä minun kitara on kuitenkin virheetön. Ainoa nipotettava lienee, että jos kammen kanssa koettaa olla EVH menee H -kieli vireestä. Sen kanssa pystyn kuitenkin elämään. Huippu ostos, joka lähinnä on saanut pohtimaan kammettoman vastaavan ostamista. Suosittelen kaikille.

V
Hyvä kitara!
Vekku 09.12.2017
Eipä tästä kitarasta huonoa sanottavaa kyllä löydy. Uskomaton laatu hintaansa nähden. Olen soittanut paljon kalliimmilla kitaroilla joissa huonompi tuntuma ja vireessä pysyminen. Kiitos Thomann!