Arvioitu lähetyspäivä Tiistai, 7.05. mennessä
M
Harley Benton PJ-4 HTR Deluxe
Mige 02.10.2013
Toimiva basso pikkurahalla.

Basso on kaikinpuolin ok. Se ei loista suuremmin ominaisuuksillaan tai muullakaan, mutta tärkeintä mielestäni on, että siitä ei löydy mitään merkittäviä vikoja tai ongelmia. Monestihan halvoissa soittimissa on vähän sitä tai tätä tai pahimmassa tapauksessa yksi selkeä ongelmakohta joka sitten pilaa koko soittimen.

Basson työn laatu on hyvä, ei täydellistä, mutta erittäin hyvä hintaan nähden. Kaula on suora, nauhat on puristettu kunnolla paikoilleen, satula toimii kuten myös elektroniikka ja virittimet ovat hintaan nähden erittäin hyvät. Basso pitää vireen erittäin hyvin.

Soundi on ok. Ei loistava, mutta on täysin käyttökelpoinen. Mikit ovat ihan ok ja elektroniikka toimii kaikinpuolin.

Soittotuntuma on hyvä ja basso soveltuu hyvin aloittelijoille kuten myös silloin tällöin bassoa soitteleville kitaristeille, kuten minulle. Vakavampaa soittoa ajatellen rahalla saa enemmän, mutta tällä pääsee jo pitkälle!

Tähdet annoin ehkä hiukan kriittisesti. Hintaansa nähden basso on kyllä viittä tähteä, mutta kuten jo aiemmin totesin rahalla saa enemmän.

HM
A fine bass guitar
Harri M. 16.08.2021
This was certainly a good bass guitar. Just too big for the player it was purchased for. A short scale bass was the way to go. But if you're looking for a decent bass guitar to start with, or a spare one, you can't go wrong with this, especially considering the price.

S
hyvä basso tosi halvalla!
Sakander 19.02.2019
Itse olen kitaristi, mutta välillä tarvitsen bassoa kotistudiossa ja tämä instrumentti on minun valinta. Ei ole kallis, mutta laatu on kohdallaan. Ääni on hyvä, mukava soittaa, työnjälki ihan jees ja muuten basso näyttää todella siistiltä! Suosittelen!

J
Oranen
Joranen 09.02.2021
Hintaisekseen loistava basso! Viimeistely kestää vertailun squierin cv sarjan kanssa. Ainoa moite on pieni maadoitushäikkä, jonka saa helposti korjattua. Kaula todella hyvä ja nauhanpäät hyvin viimeistelty. Tällä kelpaa mennä niin studioon, kuin keikallekin.

Mb
Loistava!
Migel bass 15.12.2019
Basso oli loistavan hienosti viimeistelty, sointi oli hyvä -ei susiääniä, oktaavit valmiiksi viritetty ( vähän ajattelin, että Thomannin pojat on vakioasiakkaalle laittaneet parastaan)
Ainoa pieni miinus olin yläsatula, joka oli niin pehmeää tavaraa, että kului kahdella virityksellä... muuten loistava, kaularauta toimii ja helppo soittaa -kielet saa riittävän matalalle! Tämä on ammattilaisen arvio!

Good for the price
Tuntematon 19.12.2016
I bought this for purely home recording and just playing around a bit. The bass plays allright, the sound is pretty versatile and it provides quite decent bass tracks for a very modest price.

S
Hyvä kokonaisuus!
Samiola 13.06.2023
Hintaansa nähden erittäin hyvä perus basso tarvittavien toimenpiteiden jälkeen! Nauhojen viilaus, mikkien säätö ja kielten vaihto. Pienellä työllä mieluisa laite! Suosittelen

Tk
Hyvä basso aloittelijoille!
Tyytyväinen kaikkeen. 02.09.2023
Saapui hyvin pakattuna ja hyvässä kunnossa - ei kolhuja tai vaurioita. Piti vain säätää kitaran kaulaa ja ensimmäisen kielen korkeutta - se kosketti mutteria. Ääni itsessään ei myöskään ole huono, se on hyvin tehty ja periaatteessa melko laadukas kitara.