6,90 €

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 26.04. mennessä
Jämäkkä jakki pro-tason asennuksiin
Tuntematon 07.02.2017
Etsin jakkia itse rakennettuun puiseen efektilautaan, useissa custom-laudoissa, joihin törmäsin oli käytetty näitä. Tällä pysyy kaapeli aivan varmasti kiinni hurjimmissakin live-tilanteissa. Lukitus on todella jämäkkä. Jos jotain voisi parantaa on kaapelin vapautuspainike. Sitä saa kyllä painaa aikalailla tosissaan että kaapelin sitten saa irti kun sen aika on.

Tämä Neutrikin jakki on luotettava silloin kun tarvitsee pitää instrumenttikaapeli melko pysyvästi kiinni laitteessa. Asentaessa johtojen juottaminen oli helppoa ja tämä käy sekä mono- että stereoäänen kuljettamiseen.

K
Pomminkestävä liitin
KariL 21.02.2017
Todella hyvä ja kestävä liitin, laatu on 10+ mitä muutkin Neutriksin tuotteet. Itse käytän kaukokaapelissä seuraavaan asioihin. Stereolinja tarkkaamon ja soittohuoneiden välillä (esim kuulokkeille). Sitten myös kaijutinkaapelin vedoissa, pystyy pitämään kitaranupit tarkkaamon puolella ja kitarakaapit toisella puolella. Hyvä puolena mainittakoot vielä että tässä liittimessä on lukitus vielä plugille jotenka liittimen irtoamista ei tarvitse pelkää.

K
Taattua Neutrik-laatua
KV1234 21.04.2022
Lukkojakki on taattua Neutrikin laatua. Olen kolvannut ja asentanut Neutrikin jakkeja, littimiä ym. ainakin pari tuhatta, eikä vastaan ole tullut yhtäkään, joka olisi ulkona speksistä. Ainoa moite tästä jakista on, että salpa on snadisti jäykkä, mistä jotkut eivät pidä. Itse jakki on laadultaan moitteeton ja toimii juuri kuten on tarkoitettu.