Ilmainen toimitus sis. ALV:n
Ei varastossa, selvitämme saatavuuden pyydettäessä
Ei varastossa, selvitämme saatavuuden pyydettäessä

Tämän tuotteen saatavuus on epäselvä tai jakelijamme ei osaa antaa toimitusaikaa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat lisätietoa saatavuudesta.

K
Käytän pedaalia elekroakustiseen kitaraan ja lauluun
Krii 06.12.2023
Aika insinöörimäinen, jopa hankala ja hieman kömpelö käytettävyys.
valtava määrä säädettävää, tekee laiteesta haastavan, joituu säätöjä paljon opiskelemaan. Akustisen soittaminen ulkoisen mikrofonin kautta laulu säädöillä saa hauskoja efektejä. Sähkökitaralle on hyvin säätöjä ja efektejä, akustiselle olisin vähän kaivannut jotain. Laulupuolen säätöihin olen tyytyväinen.

Minulla on ollut saman laitteen aikaisempikin versio, kehitys siitä on aivan valtava. Uusi laite täyttää tarpeeni nyt hyvin. Ehkä säädöt on edelleen aika vaikaselkoisesti, kun mahdollisuuksia on valtava määrä.

@
Voicelive 3 Extreme
@Kapa 15.08.2022
Super hyvä laite. Ollut minulla nyt 2 vuotta käytössä ja pelaa täydellisesti. Ei tästä pysty luopua ollenkaan. Vaikea alkuun käyttää, mutta avautuu pikkuhiljaa ja netistä löytyy paljon videoita tästä mistä löytyy hyviä ohjeita. Pehmeä ääni, hurisematon. Kyllä tämä laite kuuluu muusikolle.